Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » методична робота

методробота з педпрацівниками

Підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками

                                              школи.

Методична робота з педагогічними працівниками була спрямована на виконання Законів  України ,, Про загальну середню освіту ", ,, Про освіту ",

,, Про мови ", ,, Про позашкільну освіту ", рішення Колегії Міністерства освіти і науки України  від 17.08.2000р.,, Про ключові проблеми розвитку загальної середньої , дошкільної та професійно – технічної освіти " в контексті послання Президента України до Верховної ради ,, Україна : поступ у ХХІ століття ", на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну  колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, передового педагогічного досвіду

Педагогічний колектив школи працював над науково-методичною проблемою ,, Творче засвоєння всіма вчителями методів диференційованого навчання як шлях до всебічного розвитку особистості "Робота над єдиною методичною проблемою повинна піднімати на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного  вчителя , надавати чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувати форми методичної роботи, що поки що не відбулося.

   У 2012/13 н.р. Основними формами методичної роботи були: Педагогічна рада, методична рада, методичні об'єднання вчителів - предметників,МО класних керівників,інструктивно-методичні наради ,науково-практичні семінари, самоосвіта тощо.

   Основними проблемними питаннями  в організації  методичної роботи , роботи з кадрами були:

 1. ,, Упровадження інновацій як засобів, механізмів розвитку освітніх систем закладів освіти району: управлінських, методичних, навчально- виховних ";

 2. Соціалізація учнівської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти "

 3. ,,Забезпечення особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення”.

  На засіданнях чотирьох МО школи ( учителів суспільно-гуманітарного  і природничо - математичного напрямків, початкових класів, класних керівників) вивчався:

          зміст програм , їх методичний супровід;

        розроблено методичні рекомендації, конспекти першого тематичного уроку;

        опрацьовано наукову та методичну літературу з питань поліпшення якості уроку;

         заслухано інформацію про здійснення самоосвіти, виконання до курсових і після курсових  завдань.

       В школі працювали методичні об'єднання, які допомогли вчителям реалізувати принципи навчання , виховання і розвитку учнів. Дійовою формою обміну досвідом було проведення

 відкритих уроків ,предметних тижнів  , відкритих виховних годин , заходів , свят . На особливу увагу заслуговує робота МО вчителів початкових класів (Кер. Зуєва Л.В. )
  Особливу увагу вчителі початкових класів надають  практичному засвоєння знань, умінь, навичок учнів .

  У цьому навчальному році вчителі не  атестувалися. Вчителі  проводили відкриті уроки для своїх колег , позакласні заходи, дні фізики, підготували папки з досвіду роботи, виступали з доповідями  на засіданнях МО та педагогічній раді.

   Згідно плану роботи школи та планів МО  відкриті уроки давали більшість вчителів. Багато цікавого показали вчителі на уроках. Орлова  Г.Л працюючи над темою провела батьківські збори на тему ,,Як навчити дитину любити книгу ". На кожному уроці у неї діти читали та переказували росийською та украинською мовами.

     

Категорія: методична робота | Додав: порозок (30.11.2013)
Переглядів: 559 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]