Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Листопад » 30 » результати роботи
23:19
результати роботи

У 2012-2013 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних та міських програм у галузі освіти,інших чинних законодавчих та нормативних документів.

Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до статуту

Педагогічний колектив працював над єдиною методичною проблемою школи: «Стратегія гуманної педагогіки та сучасні педагогічні технології – шлях до розвитку життєздатної творчої особистості».

Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

Стан і розвиток шкільної мережі

Педагогічним колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. На початок 2012 -2013 навчального року в закладі було 6 класів, із них 1-4-х -3 класи, 5-9-х - 3 класи:

    у 1 кл.- 8 учнів, 2 кл. - 5, 3кл. - 7 учнів, 4 кл. -0,у 5 кл. - 6учнів,у 6кл. – 8учнів, у 7 кл. - 4

     учня, у 8 кл . – 7 учнів, у 9 кл. - 4 учня .

Мова навчання — російська. Станом на 05.09.2012 кількість учнів становила 50 учнів. Середня наповнюваність учнів у класах складала 6 учнів. Протягом року в заклад освіти прибула 1 учениця і вибула також  1 учениця:

у межах області – 1.

У 2012-2013 навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 2учниці: 2кл-1,3кл-1.

Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними навчальними програмами для розумово- відсталих дітей.

 Розклад занять був погоджений з батьками і затверджений директором школи.

 Кількість годин для організації навчання визначалася відповідно до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

  Переведені до наступного класу всі учні .

   В школі навчається на   :

високому рівні  --   10% 

на достатньому рівні --- 32,5%.

середньому  рівні    ----- 50%,

початковому рівні -----7,5%.

     4  учнів  закінчили  школу  І –ІІ ступенів і одержала  базову освіту.

Вся робота школи спрямована  на реалізацію  та впровадження Законів України ,, Про освіту , ,, Про загальну середню освіту ", ,,Національної доктрини розвитку освіти в Україні”.

Незважаючи на складні умови функціонування   школи  , зокрема  на :

нестачу нових підручників , атласів і контурних карт з географії та історії, рос. мови; відсутність  хімреактивів та хім . посуду для практичних і лабораторних робіт з хімії та біології;

    Ліміт коштів на передплату періодичних видань ; недостатнє забезпечення методичною   літературою.

        Відсутність та застаріле обладнання по фізкультурі;

        Невідповідність матеріальної бази вимогам сьогодення

Тенденція зростання показників високого  та достатнього  рівня зберігається

    Протягом року двічі  (грудні та травні ) адміністрація школи проводила контрольні роботи.

    Наприкінці ІІ семестру було перевірено стан  техніки читання учнів 1 - 4 кл.

    За результатами учнів початкової ланки  10%  не справились із поставленим  завданням.

         Однак  більшість учнів  1- 4  кл. на достатньому і високому рівні  виконали своє завдання , у більшості учнів сформовані навички монологічного і діалогічного мовлення . Під час співбесіди вони продемонстрували достатню ерудицію і всебічний загальний розвиток , здатність  висловлювати  свій погляд з приводу прочитаного , володіння достатнім словниковим  запасом . Усе це є наслідком копіткої і систематичної роботи класоводів.

          Наприкінці навчального року проаналізовано  досягнення  при засвоєнні програмового матеріалу з предметів інваріантної складової.

         Учителі-предметники  відповідально ставилися до своїх обов'язків і без нарікань відвідували дітей удома . Класні керівники підтримували тісний зв'язок з батьками, відвідували учнів, оформили відповідну документацію.

         У початкових класах (Зуєва Л.В., Орлова Г.Л. , Масалітіна Т.І.Почернін Ю.В.) за два роки збільшилась кількість учнів із високим і достатнім рівнем знань, а  кількість школярів із початковим рівнем і середнім рівнем знань зменшилась, що  свідчить про належну роботу  класоводів зі здібними дітьми  Цей факт треба врахувати плануючи роботу МО  вчителів початкових класів.

          Виконання ст. 53 Конституції України, ст. 35 Закону України ,, Про освіту " , ст. 6 ,, Про загальну середню освіту”

 

 

Виконання ст. 53 Конституції України,

ст. 35 Закону України «Про освіту»,

ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»

На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77-РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у мікрорайоні закладу. Усього таких дітей — Усього таких дітей 89, з них шкільного віку 63 ,дошкільного віку  23. Навчались у Порозчанській ЗОШ І – ІІ ст  50 учнів, у Слагородській ЗОШ І-ІІІ ст. 12,у Пожнянському НВК  8   . Відвідували Порозчанський дітсадок 13    , В- Пожнянській дитсадок 6.

Категорія: життя школи | Переглядів: 251 | Додав: порозок | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]